Počet záznamov: 1  

Influencer marketing ako jeden z nástrojov public relations

  1. Názov Influencer marketing ako jeden z nástrojov public relations : diplomová práca
    Autorské údajeJana Gaffová, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Gaffová Jana
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911914

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce9.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.