Počet záznamov: 1  

Ekologický marketing ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem na príklade konkrétnej firmy

  1. Názov Ekologický marketing ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem na príklade konkrétnej firmy : diplomová práca
    Autorské údajeMária Orendáčová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Orendáčová Mária
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911963

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.