Počet záznamov: 1  

Vplyv nástrojov marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie v sfére zdravého životného štýlu v konkrétnej spoločnosti

  1. Názov Vplyv nástrojov marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie v sfére zdravého životného štýlu v konkrétnej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Jasanová, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Jasanová Katarína
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911929

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.