Počet záznamov: 1  

Digitálna stratégia elektronického obchodu

  1. Názov Digitálna stratégia elektronického obchodu : diplomová práca
    Autorské údajePetra Vajdová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Vajdová Petra
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911982

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce10.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.