Počet záznamov: 1  

Nové trendy v digitálnom marketingu

  1. Názov Nové trendy v digitálnom marketingu : diplomová práca
    Autorské údajePaulína Mokráňová, školiteľ: Peter Červenka
    Autor Mokráňová Paulína
    Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911956

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.