Počet záznamov: 1  

Faktory ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka v internetovom obchode

  1. Názov Faktory ovplyvňujúce spokojnosť zákazníka v internetovom obchode : diplomová práca
    Autorské údajeKlaudia Kuruczová, školiteľ: Jamal Hasan
    Autor Kuruczová Klaudia
    Ďalší autori Hasan Jamal (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912253

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha168.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.