Počet záznamov: 1  

Aplikovanie nových distribučných kanálov ako spôsobu priameho oslovenia zákazníka

  1. Názov Aplikovanie nových distribučných kanálov ako spôsobu priameho oslovenia zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeSimona Kroláková, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Kroláková Simona
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911941

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.