Počet záznamov: 1  

Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu

  1. Názov Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeCristian Calmic, školiteľ: Marta Pavliková
    Autor Calmic Cristian
    Ďalší autori Pavliková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 57 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911904

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.