Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia nízkonákladovej leteckej spoločnosti

  1. Názov Marketingová stratégia nízkonákladovej leteckej spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeJakub Vagač, školiteľ: Miroslava Prváková
    Autor Vagač Jakub
    Ďalší autori Prváková Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912041

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce981.7 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.