Počet záznamov: 1  

Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní vo vybranej produktovej kategórii

  1. Názov Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní vo vybranej produktovej kategórii : bakalárska práca
    Autorské údajeNicole Kmeťková, školiteľ: Petra Garasová
    Autor Kmeťková Nicole
    Ďalší autori Garasová Petra (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912181

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce855 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.