Počet záznamov: 1  

Návrh marketingovej stratégie e-shopu

  1. Názov Návrh marketingovej stratégie e-shopu : bakalárska práca
    Autorské údajeMarko Kollarčík, školiteľ: Veronika Nekolová
    Autor Kollarčík Marko
    Ďalší autori Nekolová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911866

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce959.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.