Počet záznamov: 1  

Metódy oceňovania športovca ako produktu

  1. Názov Metódy oceňovania športovca ako produktu : bakalárska práca
    Autorské údajeMichal Kurek, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Kurek Michal
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911871

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce489.5 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.