Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia leteckej spoločnosti

  1. Názov Marketingová stratégia leteckej spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Schneiderová, školiteľ: Miroslava Prváková
    Autor Schneiderová Kristína
    Ďalší autori Prváková Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912037

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce879 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.