Počet záznamov: 1  

Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny

  1. Názov Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca
    Autorské údajeValéria Hodošiová, školiteľ: Monika Stanková
    Autor Hodošiová Valéria
    Ďalší autori Stanková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 65 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911859

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.