Počet záznamov: 1  

Vplyv kultúrnych faktorov na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv kultúrnych faktorov na nákupné správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajeErika Reinoldová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Reinoldová Erika
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 41 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911882

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.