Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia

  1. Názov Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Tisoňová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Tisoňová Monika
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911889

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha199.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.