Počet záznamov: 1  

Vnímanie reklamy generáciou Z v oblasti podpory zdravého životného štýlu

  1. Názov Vnímanie reklamy generáciou Z v oblasti podpory zdravého životného štýlu : bakalárska práca
    Autorské údajeRomana Peháčková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Peháčková Romana
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 59 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911879

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.