Počet záznamov: 1  

Determinanty úspešnosti implementácie digitálneho marketingu v podniku

  1. Názov Determinanty úspešnosti implementácie digitálneho marketingu v podniku : diplomová práca
    Autorské údajeBianka Nagyová, školiteľ: Tatiana Ďuricová
    Autor Nagyová Bianka
    Ďalší autori Ďuricová Tatiana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911958

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.