Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky

  1. Názov Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca
    Autorské údajeAndrej Kaňuch, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Kaňuch Andrej
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra914218

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.