Počet záznamov: 1  

Vliv dětí na kupní rozhodování v rodině

  1. Názov Vliv dětí na kupní rozhodování v rodině
    Súbežný názovThe Influence of Children on Purchasing Decisions in Family
    Autorské údajeOldřich Vávra, Marcela Zamazalová
    Autor Vávra Oldřich
    Spoluautori Zamazalová Marcela
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2019), s. 9-18. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2019. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2019.9.1.9_18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * deti * rodina * rozhodovanie * produkty * marketing
    AnotáciaKúpne rozhodovanie v rodine. Skúmanie či deti rodičov ovplyvňujú pri kúpnom rozhodovaní. Zisťovanie či vplyv detí pri kúpnom rozhodovaní je väčší pri niektorých produktových kategóriách alebo či na produktovej kategórií nezáleží. Skúmanie či sa líší intenzita vplyvu detí pri kúpnom rozhodovaní podľa pohlavia rodičov, či sú viac ovplyvniteľné matky nebo otcovia a čo deti podľa rodičov najviac ovplyvňuje pri výbere produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF212.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.