Počet záznamov: 1  

Chování generace Z na sociálních sítích: prostředí, kterému (ne)důvěřují

  1. Názov Chování generace Z na sociálních sítích: prostředí, kterému (ne)důvěřují
    Súbežný názovBehavior of Generation Z on Social Media: a World They (Don’t) Trust
    Autorské údajePetra Koudelková
    Autor Koudelková Petra
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2019), s. 13-18. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2019. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2019.3.13_18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá generácie * internet * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * influencer marketing * médiá sociálne
    AnotáciaDefinícia a skúmanie či generácia Z dôveruje informáciám (článkom, recenziám) v on-line priestore, či má povedomie o tom, že firmy zbierajú inforácie o ich osobe a ako sa k tejto skutočnosti stavajú. Skúmanie či sa ľudia z generácie Z rozhodujú (najmä v prípade nákupov) na základe doporučenia influencerov (prevažne instagramerov).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF268.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.