Počet záznamov: 1
Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS
Názov Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS Preklad názvu Vplyvy riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a výsledky: prípadová štúdia v obchodných spoločnostiach, FARS Autorské údaje Seyedmohammad Hosseinifard, Fateme Tohidi, Hamidreza Abootalebi Jahromi, Navid Abootalebi Jahromi, Nakisa Adib, Abdolhossein Ayoubi Autor Hosseinifard Seyedmohammad Spoluautori Tohidi Fateme Jahromi Hamidreza Abootalebi Jahromi Navid Abootalebi Adib Nakisa Ayoubi Abdolhossein Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 16, no. 16 (2020), pp. 244-254. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2020.v16n16p244 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá manažment znalostný * riadenie znalostí * ekonomika znalostná * správanie spotrebiteľa * marketing * vedomosti * zákazníci * spotrebitelia * podnik obchodný * spoločnosti obchodné * konkurencia * Irán Anotácia Vyhodnotenie vplyvu riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a marketingové výsledky v aktívnych podnikoch a obchodných spoločnostiach v provincii Fars v Iráne. Znalostný manažment a marketingový manažment. Marketingová efektívnosť, výkonnosť a riadenie. Znalosť správania spotrebiteľa môže byť významnou konkurenčnou výhodou, vďaka ktorej sa lepšie identifikujú príležitosti na trhu, dosiahnu lepšie výsledky a môže tak prispieť k zníženiu nesprávnych rozhodnutí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 16
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 699.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1