Počet záznamov: 1
The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications
Názov The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications Preklad názvu Vplyv veku a pohlavia na spotrebiteľské očakávania v rámci marketingovej komunikácie Autorské údaje Sandra Heiden Autor Heiden Sandra Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 4, no. 1 (2014), pp. 25-27. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * komunikácia marketingová * vek * vzťahy genderové * hotelierstvo Anotácia Vek a pohlavie ako faktory majúce vplyv na očakávania zákazníkov hotela v rámci marketingovej komunikácie. Objasnenie pojmu životnosť zákazníkov ako hlavný aspekt vplyvu. Zber dát uskutočnený prostredníctvom dotazníkov od európskej hotelovej skupiny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 294.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1