Počet záznamov: 1  

The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications

  1. Názov The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications
    Preklad názvuVplyv veku a pohlavia na spotrebiteľské očakávania v rámci marketingovej komunikácie
    Autorské údajeSandra Heiden
    Autor Heiden Sandra
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 4, no. 1 (2014), pp. 25-27. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * komunikácia marketingová * vek * vzťahy genderové * hotelierstvo
    AnotáciaVek a pohlavie ako faktory majúce vplyv na očakávania zákazníkov hotela v rámci marketingovej komunikácie. Objasnenie pojmu životnosť zákazníkov ako hlavný aspekt vplyvu. Zber dát uskutočnený prostredníctvom dotazníkov od európskej hotelovej skupiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF294.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.