Počet záznamov: 1  

Estonian Identity Construction Between Nation Branding and Building

  1. Názov Estonian Identity Construction Between Nation Branding and Building
    Autorské údajeAbel Polese, Thomas Ambrosio, Tanel Kerikmäe
    Autor Polese Abel
    Spoluautori Ambrosio Thomas
    Kerikmäe Tanel
    Zdrojový dokument Mezinárodní vztahy. Roč. 55, č. 2 (2020), s. 24-46. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 0323-1844
    DOI 10.32422/mv.1690
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá identita * značky * štát * budovanie značky * konkurencieschopnosť * Estónsko
    AnotáciaBudovanie národnej identity. Budovanie národnej značky v období post-socializmu. Budovanie estónskej národnej značky a snaha o zviditeľnenie na medzinárodnej scéne. Projekt Enterprise Estonia na podporu rozvoja podnikania a regiónu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF180.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.