Počet záznamov: 1
Location-Based Marketing
Názov Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation Autorské údaje Gérard Cliquet, with the Collaboration of Jérôme Baray Autor Cliquet Gérard Vydavateľské údaje London : ISTE , 2020. - 234 s. Vydanie 1st Edition Edícia Information systems, Web and Pervasive Computing Series ISBN 978-1-78630-580-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * lokalizácia * priestor * geografia * technika * softvér * správanie spotrebiteľa * marketing mix * obchod * maloobchod * telefón mobilný * báza dát * riziko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 911532
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 911532 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1