Počet záznamov: 1  

Location-Based Marketing

  1. Názov Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation
    Autorské údajeGérard Cliquet, with the Collaboration of Jérôme Baray
    Autor Cliquet Gérard
    Vydavateľské údajeLondon : ISTE , 2020. - 234 s.
    Vydanie1st Edition
    Edícia Information systems, Web and Pervasive Computing Series
    ISBN978-1-78630-580-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * lokalizácia * priestor * geografia * technika * softvér * správanie spotrebiteľa * marketing mix * obchod * maloobchod * telefón mobilný * báza dát * riziko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911532

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911532OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.