Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní

  1. Názov Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca
    Autorské údajeMarián Čvirik, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 144 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Heslá pôvod tovaru * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * stratégia obchodná * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911132

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911132SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.