Počet záznamov: 1  

Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi

  1. Názov Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca
    Autorské údajeLinda Vašková, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 146 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing interaktívny * trh * stratégia marketingová * internet * technológie informačné * technológie komunikačné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911138

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911138SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.