Počet záznamov: 1  

Predictors of Success of a New Product on the Market

  1. Názov Predictors of Success of a New Product on the Market
    Preklad názvuPrediktori úspechu nového produktu na trhu
    Autorské údajeTerézia Barlašová, Janka Kopčáková, Radoslav Potoma, Denisa Šefčíková
    Autor Barlašová Terézia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Potoma Radoslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 13-21 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá produkty * trh * inovácia * modelovanie pravdepodobnostné
    AnotáciaPoužitie Bassovho modelu, ktorý je jednou z možných kvantitatívnych metód zameraných na modelovanie nového produktu na trhu, resp. predpovedanie možnosti prežitia nového produktu na trhu. Nový produkt a organizácia vývoja nových výrobkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00189-039, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF302.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.