Počet záznamov: 1
Predictors of Success of a New Product on the Market
Názov Predictors of Success of a New Product on the Market Preklad názvu Prediktori úspechu nového produktu na trhu Autorské údaje Terézia Barlašová, Janka Kopčáková, Radoslav Potoma, Denisa Šefčíková Autor Barlašová Terézia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Potoma Radoslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 13-21 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá produkty * trh * inovácia * modelovanie pravdepodobnostné Anotácia Použitie Bassovho modelu, ktorý je jednou z možných kvantitatívnych metód zameraných na modelovanie nového produktu na trhu, resp. predpovedanie možnosti prežitia nového produktu na trhu. Nový produkt a organizácia vývoja nových výrobkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00189-039, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 302.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1