Počet záznamov: 1  

Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov

  1. Názov Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov
    Súbežný názovThe Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools
    Autorské údajeMartin Horváth
    Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ekonómia behaviorálna * marketing spoločenský * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové * marketing mix
    AnotáciaSprávne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00374-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF360.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.