Počet záznamov: 1
Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov
Názov Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov Súbežný názov The Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools Autorské údaje Martin Horváth Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ekonómia behaviorálna * marketing spoločenský * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové * marketing mix Anotácia Správne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00374-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 360.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1