Počet záznamov: 1  

Microeconomic Aspects of Franchising

  1. Názov Microeconomic Aspects of Franchising
    Preklad názvuMikroekonomické aspekty franchisingu
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 150-159 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá mikroekonomika * franchising * marketing * podnikanie
    AnotáciaFranchising ako dôležitá forma podnikania. Fáza tvorby franchisingového reťazca, formy franchisingu. Mikroekonomické aspekty podnikania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00374-004, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF630 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.