Počet záznamov: 1  

Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review

  1. Názov Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review
    Preklad názvuKvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry
    Autorské údajeMarijana Petrović
    Autor Petrović Marijana
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2002040P
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá kvalita * dáta * vzťahy so zákazníkmi * riadenie * systém CRM
    AnotáciaProblémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.