Počet záznamov: 1  

Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy

  1. Názov Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy
    Súbežný názovSet Phrases and Picture - Possible Classifications Based on Examples of German Set Phrases from Commercial
    Autorské údajeLucia Šukolová
    Autor Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 113-120 CD ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Stradiotová Eva. ISBN 978-80-972278-6-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá frazeológia * jazyky cudzie * klasifikácia * reklama
    AnotáciaŤažiskom príspevku sú nemecké frazeologizmy, ktoré boli použité v reklame a v rôznych kampaniach, lebo ich úpravy prinášajú pridanú hodnotu. Analýza skutočnosti, že v kombinácii idiomatického jazyka s obrazovým materiálom existujú určité spoločné prvky, podľa ktorých môžu byť klasifikované.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00371-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF997.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.