Počet záznamov: 1  

Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu

  1. Názov Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská, Naqibullah Daneshjo
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 95-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * spotrebitelia * platby elektronické
    AnotáciaProblematika zavádzania informačných a komunikačných technológií do maloobchodnej činnosti, rovnako ako aj do marketingových aktivít s dôrazom na výkonnosť, ale aj bezpečnosť. Efektívnosť IKT riešení v elektronických odbytových kanáloch, ako aj adaptačné výzvy IKT v podmienkach retailu, čoho súčasťou sú aj online platby v kontexte spotrebiteľského správania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00377-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF644.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.