Počet záznamov: 1  

Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín

  1. Názov Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín
    Autorské údajePavol Kita a kolektív, recenzenti: Miroslava Szarková, Zdeněk Szczyrba
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žambochová Marta
    Kitová Mazalánová Veronika
    Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Szarková Miroslava (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Szczyrba Zdeněk (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Gupress , 2020. - 231 s. [13,78 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-904926-4-6
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * modely * správanie spotrebiteľa * nákup * potraviny * spotreba * zdravie * výskum
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.11, z toho voľných 8, prezenčne 3
    Signatúra911216-911225, 911518
    Archív EPCE20 00398-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911216SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    911217SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911218SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911219SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911220SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911221SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911222SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911223SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911224SEKSklad knižničného fonduvoľný
    911225SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    911518SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.