Počet záznamov: 1
Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve
Názov Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 230-231. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá služby zdravotnícke * komunikácia marketingová * siete sociálne * zdravotníctvo verejné * marketing elektronický * digitalizácia Anotácia Poskytovanie zdravotníckych služieb sa spája čoraz častejšie s alternatívou vytvárania intenzívnejších väzieb s pacientskou verejnosťou. Prostredníctvom využívania nástrojov efektívneho marketingu v digitálnych kanáloch sa usilujeme zvyšovať zákazníkom vnímanú hodnotu poskytovaných služieb. Online kanály ponúkajú široké možnosti na oslovenie pacientov a potenciálnych klientov zdravotníckych zariadení. Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00377-035, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1