Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing subkultúry

  1. Názov Digitálny marketing subkultúry : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Bielik, školiteľ: Martin Kuchta
    Autor Bielik Martin
    Ďalší autori Kuchta Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 74 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra912246

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.