Počet záznamov: 1  

Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance

  1. Názov Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance
    Preklad názvuEmpirický prieskum manažmentu, orientovaného na zákazníka a jeho vplyv na výkonnosť podniku
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Róbert Rehák
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 68, č. 7 (2020), s. 714-736 online. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035
    DOI 10.31577/ekoncas.2020.07.04
    PoznámkyVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment * Slovensko * podnik priemyselný * zákazníci * výkonnosť podniku * sklad dát * integrácia
    AnotáciaVplyv rôznych typov stratégie manažmentu zákazníkov na výkon podniku v 195 podnikoch zo siedmich priemyslených odvetí na Slovensku. Vplyv statégie koncetrovanej na IT, na dátové sklady a na integráciu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00830-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 7

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF516.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.