Počet záznamov: 1  

The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers

  1. Názov The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers
    Preklad názvuBudúcnosť tv reklamy, zacielená na mladých slovenských spotrebiteľov
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková
    Autor Miklošík Andrej
    Spoluautori Štarchoň Peter
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 2 (2020), pp. 122-138 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2020.2-09
    PoznámkyKEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá spotrebitelia * spoty reklamné * reklama * marketing * televízia * rozhodovanie * mládež * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMladí spotrebitelia, často označovaní ako generácie Y a Z, sa veľmi líšia od predchádzajúcich generácií, pokiaľ ide technologické zručnosti, digitálne prostredie, multimediálny obsah a ich vnímanie televíznej reklamy. Skúmanie, či a ako mladý slovenský spotrebiteľ reaguje na televíznu reklamu a či je možné predpokladať, že tradičná reklama bude mať naďalej vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie aj týchto generácií. Taktiež sa skúma ako sa správajú pri online vyhľadávaní aby sa o produkte dozvedeli viac.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00397-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF670.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.