Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing - Study Text

  1. Názov Principles of Marketing - Study Text [elektronický zdroj]
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : [University of Economics of Bratislava] , 2016. - 318 s. [21,59 AH]
    Vydanie1st Edition
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * zákazníci * zodpovednosť podniku spoločenská * etika * správanie spotrebiteľa * trhy
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01733-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF6.9 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.