Počet záznamov: 1  

Internacionalizace elektronické komerce: Čínský fenomén

  1. Názov Internacionalizace elektronické komerce: Čínský fenomén
    Súbežný názovInternationalization of E-commerce Firms: A Chines Phenomenon
    Autorské údajeRenáta Čuhlová
    Autor Čuhlová Renáta
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2020), s. 45-53. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2020. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2020.10.1.45_53
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá Čína * podnikanie * spoločnosti * internacionalizácia * trh * obchod elektronický
    AnotáciaTrendy a vývoj v prostredí online nakupovania. Globálna expanzia spoločností, ktoré sú lídrami v danom priemysle. Cezhraničné online nakupovanie - elektronický obchod v Číne Alibaba - jeho vývoj na rôznych čínskych trhoch a inovatívne riešenia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.