Počet záznamov: 1  

Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR

  1. Názov Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
    Súbežný názovChosen Mobile Marketing Tools of Tour Operators
    Autorské údajeDita Hommerová, Michal Fiala
    Autor Hommerová Dita
    Spoluautori Fiala Michal
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2020), s. 4-20. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2020. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2020.10.1.4_20
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * reklama * siete sociálne * aplikácie mobilné * nástroje marketingové * kancelárie cestovné * Česko
    AnotáciaSúčasný stav využívania mobilného marketingu a jeho nástrojov v cestovných kanceláriách v Česku. Moderné nástroje mobilného marketingu a jeho výhody a nevýhody. SEO a optimalizácie webu pre mobilné zariadenia, proximity marketing, location-based marketing, mobilné aplikácie a in-app reklama, m-commerce a mobilné sociálne siete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF346.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.