Počet záznamov: 1  

Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy

  1. Názov Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy
    Preklad názvuAnalýza zámeru poľnohospodárov prijať webový marketing z pohľadu technológie, organizácie a prostredia: prípadová štúdia v Taliansku
    Autorské údajeElisa Giampietri, Samuele Trestini
    Autor Giampietri Elisa
    Spoluautori Trestini Samuele
    Zdrojový dokument Agricultural Economics. Vol. 66, no. 5 (2020), pp. 226-233. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/355/2019-AGRICECON
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá farmy * marketing elektronický * internet * technológie nové * modely * štúdie prípadové * Taliansko
    AnotáciaFaktory, ktoré ovplyvňujú zámer talianskych farmárov prijať webový marketing ako inováciu pre obchodné účely. Predstavenie a aplikácia rámca: technológie-organizácia-prostredie. Užitočnosť a pripravenosť zákazníkov používať dané technológie ako hlavný činiteľ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF252.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.