Počet záznamov: 1
The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing
Názov The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing Preklad názvu Účinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu Autorské údaje Pavel Rosenlacher, Jaromír Tichý Autor Rosenlacher Pavel Spoluautori Tichý Jaromír Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 1805-0638 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * emócie * marketing * komunikácia marketingová Anotácia Skúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 325.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1