Počet záznamov: 1  

What Was the Emerging Business Model Of Parkour And Freerunning Like?

  1. Názov What Was the Emerging Business Model Of Parkour And Freerunning Like?
    Súbežný názovAko vyzeral vznikajúci podnikateľský model parkour a freerunning
    Autor Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 3 (2020), s. 115-123 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0631/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá modely * obchod * služby * šport * modely obchodné
    AnotáciaŠtandardný obchodný model spoločnosti v sektore parkour a freerunningových služieb. Súčasný stav teórie obchodných modelov. Syntetizovaný všeobecný obchodný model z amerických parkourových a freerunningových spoločností Tempest freerunning a APEX Movement a slovenskej parkourovej a freerunningovej spoločnosti Skill LAB. Prvá časť série o vývoji obchodného modelu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00456-010, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF869 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.