Počet záznamov: 1  

Marketing Tools in the Era of Digitization and Their Use in Practice by Family and Other Businesses

  1. Názov Marketing Tools in the Era of Digitization and Their Use in Practice by Family and Other Businesses
    Preklad názvuMarketingové nástroje v ére digitizácie a ich využitie v praxi v rámci rodinných a ostatných podnikov
    Autorské údajeNaděžda Petrů, Jan Kramoliš, Petr Stuchlík
    Autor Petrů Naděžda
    Spoluautori Kramoliš Jan
    Stuchlík Petr
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 1 (2020), s. 199-214. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-1-014
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá nástroje marketingové * podnik rodinný * marketing elektronický * digitalizácia
    AnotáciaVyhodnotenie a porovnanie celkovej úrovne využívania moderných marketingových nástrojov v praxi rodinnými a nerodinnými podnikmi. Určenie závislosti medzi rozsahom aktivít marketingu 4.0 a počtom zamestnancov, objemom predaja, oblasťou podnikania a rokom založenia spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.