Počet záznamov: 1
Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century
Názov Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century Preklad názvu Franchising - paradigma podniku v 21. storočí Autorské údaje Jozef Orgonáš, Róbert Rehák Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management Studies. Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185 DOI 10.17265/2328-2185/2020.02.002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá franchising * franšíza * podnik * podnikanie * konkurencieschopnosť Anotácia Franchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00472-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 175.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1