Počet záznamov: 1  

Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century

  1. Názov Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century
    Preklad názvuFranchising - paradigma podniku v 21. storočí
    Autorské údajeJozef Orgonáš, Róbert Rehák
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management Studies. Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185
    DOI 10.17265/2328-2185/2020.02.002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá franchising * franšíza * podnik * podnikanie * konkurencieschopnosť
    AnotáciaFranchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00472-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF175.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.